خرید زنجیر استیل صنعتی

قیمت زنجیر استیل صنعتی

زنجیر استیل صنعتی برای انتقال قدرت یا جابجایی اجسام بزرگ و سنگین در صنایع کاربرد دارد. به همین دلیل کیفیت و استحکام آن دارای اهمیت ویژه‌ای است. انواع زنجیر صنعتی استیل داری ابعاد مختلفی است که جزء قطعات اصلی کشنده به حساب می‌آیند. برای استعلام قیمت زنجیر استیل صنعتی با ما تماس بگیرید.

ویژگی زنجیر استیل صنعتی

زنجیر صنعتی استیل معمولا در گریدهای مختلف ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید می‌شود که مقاومت‌های متفاوتی در برابر عوامل خورنده، نفوذ رطوبت و زنگ زدن دارند. علاوه بر این در صورت نیاز به زنجیرهایی با کیفیت بیشتر می‌توانید گریدهای ۴۰۳ و ۶۰۰ را هم سفارش دهید که معمولا ساخت آن‌ها زمان زیادی نیاز دارد. این نوع از زنجیرهای صنعتی معمولا طبق استاندارد ANSI B29.1 ساخته می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در دماهای بسیار بالا یا پایین، در معرض مواد خورنده و مکان‌های مرطوب استفاده کرد. در ساختار انواع زنجیر استیل صنعتی از درصد بالایی کروم و نیکل استفاده شده که مقاومت آن‌ها را به شکل قابل توجهی در برابر خوردگی و زنگ زدن افزایش می‌دهد.

کاربرد زنجیر استیل

کاربرد زنجیر صنعتی استیل

فروش زنجیر استیل صنعتی در اصفهان و ایران بیشتر با هدف استفاده در مکان‌هایی انجام می‌شود که شرایط خاصی دارند و زنجیرهای معمولی در آن‌ها قابل استفاده نیستند. برای مثال در انتقال نفت، مواد مذاب و مواد شیمیایی خورنده می‌توان از زنجیر صنعتی استیل استفاده کرد. از سوی دیگر برای انتقال و جابجایی در زیر آب و سردخانه‌های بزرگ هم انواع زنجیر استیل صنعتی بسیار پرکاربرد هستند.

مزیت خرید

  • تحمل زیاد در برابر بارهای کششی
  • مقاوم در برابر حرارت، خوردگی و زنگ زدن
  • قابلیت کار در محیط‌های خورنده و خطرناک
  • قابلیت تحمل گستره دمایی ۱۳۰- تا ۳۷۰ درجه سانتی‌گراد
  • تمیز کردن راحت

مقایسه زنجیر صنعتی استنلس استیل ۳۰۴ با ۳۱۶

زنجیر صنعتی استیل با گرید ۳۰۴ در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم است و می‌تواند دماهای خیلی پایین یا خیلی بالا را تحمل کند. به همین دلیل در کوره‌ها یا یخچال‌های صنعتی از زنجیر استیل صنعتی با گرید ۳۰۴ استفاده می‌شود. اما زنجیر استیل صنعتی با گرید ۳۱۶ جوش بهتری دارد و تمیز کردن آن هم بهتر است. به علاوه بیشتر در زمانی استفاده می‌شود که با مواد شیمیایی خورنده سر و کار داشته باشیم. همچنین باید بدانید که زنجیر استنلس صنعتی ۳۱۶ را به اصطلاح نگیر هم می‌نامند؛ زیرا در میدان مغناطیسی و توسط آهنربا جذب نمی‌شود. به همین دلیل قیمت زنجیر استیل صنعتی ۳۱۶ از ۳۰۴ بالاتر است.

استاندارد زنجیر صنعتی

استاندارد زنجیر صنعتی استیل

به طور معمول دانه‌های زنجیر استیل صنعتی قطری برابر ۳ تا ۸ میلی‌متر دارند. این نوع از زنجیرها بر اساس استانداردهای DIN 763 و DIN 766 تولید می‌شوند که تعیین می‌کنند آیا قطر آن‌ها در محدوده تعیین‌شده قرار گرفته است یا نه؟ به عبارت بهتر این مدل از استاندارد زنجیرهای صنعتی استیل تعیین می‌کنند که طول دانه‌های زنجیر چقدر باشد و در نتیجه تحمل بار کششی آن‌ها را مشخص می‌کند. معمولا طول دانه‌های زنجیر صنعتی استنلس استیل که با استاندارد DIN766 ساخته می‌شود، بیشتر است.

انواع زنجیر  استنلس استیل از نظر جنس

شاید با خودتان فکر کنید که همه زنجیر صنعتی استیل باید جنس یکسانی داشته باشند؛ اما نکته مهمی که باعث متفاوت بودن این ابزارها می‌شود، لایه پوشاننده آن‌ها است. به طور کلی با توجه به محلی که زنجیر صنعتی استنلس استیل در آن نصب می‌شود، روکش‌های متفاوتی برای آن به کار می‌رود. برای مثال تفلون و پوشش گالوانیزه از رایج‌ترین انواع روکش‌های زنجیر استیل صنعتی هستند که باعث به وجود آمدن ویژگی‌های منحصر به فردی مثل مقاومت در برابر زنگ زدن می‌شوند.

قیمت زنجیر استیل صنعتی

قیمت زنجیر استیل صنعتی در اصفهان یا ایران بر اساس نوع روکشی که برای آن استفاده شده و گرید زنجیر مشخص می‌شود. زنجیر صنعتی استنلس استیل گرید ۳۱۶ معمولا قیمت بالاتری دارد و در مقابل در شرایط ویژه‌تری هم استفاده می‌شود. علاوه بر این در زمان فروش زنجیر استیل صنعتی مهم است که نیاز خود را به صورت کاملا دقیق بدانید تا بتوانید با توجه به سطح بودجه موجود و کاربری موردنظر، قیمت زنجیر استیل صنعتی را مشخص کنید.

خرید زنجیر استیل صنعتی از آرین بولتز

خرید زنجیر استیل از آرین بولتز

اگر به دنبال خرید زنجیر استیل در اصفهان یا هر شهر ایران با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستید، می‌توانید با ما در آرین بولتز تماس بگیرید. آرین بولتز به عنوان مرکز فروش زنجیر استیل صنعتی انواع مختلفی از این محصول را به شما ارائه می‌دهد. زنجیرهای صنعتی استیل ما در دو گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ عرضه می‌شوند و طول دانه‌های زنجیره آن‌ها متفاوت است. بنابراین قبل از خرید زنجیر صنعتی استنلس استیل حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنند. زنحیر صنعتی استیل آرین در گرید A4 70-316 موجود است سایزهای زنجیر استیل ۱۰*۲ ، ۱۴*۳ ، ۱۶*۴ ، ۱۸/۵*۵ ، ۱۸/۵*۶ ، ۲۴*۸ ، ۲۸*۱۰ می باشد به طور مثال زنجیر با شماره ۲۸*۱۰ – عدد ۱۰ قطر میلگرد و عدد ۲۸ قطر بزرگ داخلی زنجیر می باشد.

سوالات متداول

  • چگونه می‌توان زنجیر صنعتی استنلس استیل را از آرین بولتز خرید؟

برای خرید انواع زنجیر استیل صنعتی می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته یا اینکه سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید.

  • آیا فروش زنجیر استیل صنعتی در آرین بولتز تنها در شهر اصفهان است؟

خیر. شما می‌توانید از هر نقطه از ایران که هستید، سفارش خود را ثبت کرده و محصول را با ضمانت کیفیت و قیمت از ما تحویل بگیرید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)