خرید هلی کویل استیل

قیمت هلی کویل استیل

هلی کویل استیل یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنعت محسوب می‌شود که بیشتر برای ترمیم روزه‌های صدمه‌دیده استفاده می‌شود. استفاده از فنر هلی کویل در صنعت باعث می‌شود که بخش زیادی از هزینه‌های شما کاهش پیدا کرده و در عین حال تعمیران قطعات مختلف با سرعت بیشتری انجام شود. ما در آرین بولتز انواع هلی کویل استیل را در اندازه‌های مختلف به شما در سرتاسر ایران ارائه می‌دهیم.

هلی کویل چیست؟

در بسیاری از صنایع این مشکل وجود دارد که پس از مدتی، رزوه‌های مادگی دچار خوردگی می‌شوند و نمی‌توانند کار خود را به درستی انجام دهند. فنر هلی کویل در واقع یک سری رزوه مادگی است که می‌تواند جایگزین رزوه‌های مادگی میلی‌متری و اینچی در ابزارهای مختلف شود. شما می‌توانید با خرید هلی کویل به راحتی مشکل هرزشدگی رزوه‌ها را برطرف کرده و آن را در برابر مواردی مانند فرسودگی، اصطکاک و استهلاک مقاوم سازید.

مزیت ها

یکی از پرکاربردترین انواع فنر هلی کویل در دنیای امروز، هلی کویل استیل است. این نوع فنر از فولاد ضد زنگ ساخته شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل خورنده دارد. علاوه بر این شما می‌توانید با خرید هلی کویل ارزان از آرین بولتز، به راحتی در محیط‌های مرطوب از این محصول استفاده کرده و نگران زنگ زدن آن نباشید.

انواع هلی کویل استیل از نظر سایز و اندازه-min

انواع فنر هلی کویل استیل

انواع هلی کویل قیمت متفاوتی دارند و به همین دلیل در زمان خرید این محصولات، باید به نوع و اندازه این فنر دقت کنید. بر اساس ابعاد و سایز، فروش هلی کویل در سایزهای M2 تا M36 انجام می‌شود که هریک از آن‌ها با پیچی سازگاری دارند که با هلی کویل استیل هم سایز باشد. از سوی دیگر برای تعیین کردن اندازه انواع فنر هلی کویل استیل از کمیت دیگری به نام قطر هم استفاده می‌شود که با D نمایش داده خواهد شد.

بر این اساس سری M4 در مرکز فروش هلی کویل استیل در انواع مختلفی فروخته می‌شوند که به نام‌های M4*3D ،M4*2.5D ،M4*2D ،M4*1.5D و M4*1D شناخته می‌شوند. از این میان M4*2D دارای قطری برابر هشت میلی‌متر است.

کاربرد هلی کویل استیل-min

کاربرد هلی کویل استنلس استیل

فنر هلی کویل معمولا در دو نوع قفلی و معمولی به فروش می‌رسد که معمولا در مواردی استفاده می‌شوند که نیاز به مقاومت زیادی در برابر دما باشد. به علاوه خرید هلی کویل اصفهان معمولا با هدف افزایش استحکام و مقاومت انجام می‌شود. در حال حاضر انواع هلی کویل استیل را می‌توان در مواردی به کار برد که بخواهیم یک پیچ استیل را در فلزهای سبکی مانند آلومینیوم قرار دهیم که باعث هرز شدن آن می‌شود. همچنین هلی کویل اصفهان در صنایعی مانند فلزکاری، متالوژی و ماشین سازی هم کار دارند. به طور کلی می‌توان گفت که در هر جایی که پیچ و مهره سر و کار دارید، می‌توانید از هلی کویل هم استفاده کنید.

نحوه کارکرد

در زمان خرید از مرکز فروش هلی کویل استیل باید به این نکته دقت کنید که اندازه هلی کویل به خوبی با پیچ تناسب داشته باشد. در حال حاضر هلی کویل اینچی و میلی‌متری در بازار وجود دارند که بسته به اندازه پیچ، نوع کاربری آن‌ها با هم متفاوت خواهد بود. زمانی که رزوه هرز شود، با استفاده از ابزارهای مخصوص، هلی کویل را در داخل آن می‌پیچند تا این رزوه‌های آسیب‌دیده ترمیم شوند. برای اینکه بتوانید خرید هلی کویل استیل را با دقت بیشتری انجام دهید، پیشنهاد می‌دهیم به صفحه پیچ استیل سری بزنید و با اندازه پیچ‌ها آشنا شوید.

خرید هلی کویل استیل با بهترین قیمت-min

خرید هلی کویل استیل با بهترین قیمت

آرین بولتز مرکز فروش هلی کویل استیل در اصفهان است که محصولات خود را از بهترین برندها به بازار وارد می‌کند. شما می‌توانید در هر جای ایران که هستید، خرید هلی کویل استیل را از آرین بولتز به صورت اینترنتی انجام داده و محصول خود را در هر جایی که می‌خواهید تحویل بگیرید. علاوه بر این برای استعلام قیمت هلی کویل اصفهان هم می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • مزیت خرید از مرکز فروش هلی کویل استیل چیست؟

با خرید از مرکز فروش هلی کویل استیل مدل‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید آن‌ها را متناسب با نیاز خود و بر اساس قیمت موردنظرتان، بررسی کنید. به این ترتیب خرید هلی کویل ارزان با قیمت مناسب برایتان ساده‌تر خواهد بود.

  • هلی کویل‌های عرضه شده در آرین بولتز از چه نوعی هستند؟

شما می‌توانید هر نوع هلی کویلی را مانند هلی کویل اینچی که نیاز دارید، از ما در آرین بولتز خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید که ما تنها مرکز فروش هلی کویل استیل هستیم و محصولات خود را با ضمانت کیفیت و مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت ارائه می‌دهیم.

۵/۵ - (۳ امتیاز)